Sunday 29 October 2017

Elder Ruller Online Trading Fora


Erik Slayer er klassifisert som en barbarer. Eriks største styrker er i bruk av tohånds våpen og lett rustning. Han gjør også en ganske god bueskytter på lang rekkevidde. Han kan bruke en enhånds våpenhold combo, men hans ferdighet med enhånds våpen er i beste fall gjennomsnittlig. Ironisk nok, selv om standardutstyret er et sett med tung rustning, er han ufaglært i kraftig rustning og får minimum beskyttelse fra den. Han starter også med et enhånds sverd, men dette kan fjernes fra sin beholdning og erstattes med et bedre tohånds våpen gjennom handel. Sitater Rediger Denne nye rustningen passer meg som en hanske. Hva jeg mangler i erfaring, gjør jeg opp for mot. Tanke ID savner oppdrett etter å ha blitt en eventyrfører, men det gjør jeg ikke. Jeg hater banditter og tyver. Menn som disse angriper byen vår hvert år. - Etter å ha kjempet banditter tror jeg ikke jeg liker hvor dette går. - Mens du utforsker huler. Det føles bare riktig på en eller annen måte, å ha dette nye livet som en eventyrfører. Det var det jeg hadde tenkt å gjøre. Tror du du finner gullnuggene her inne - I gruver. Lurer på om noen av mine forfedre noensinne har gått disse hallen - I nordiske ruiner. Det føles som et helt fjell av berg er over oss. Hule opp foran. Trouble eller kanskje skatt - Når du nærmer deg en hule. Av de ni - I mange spesielt spektakulære områder, for eksempel Eldergleam Sanctuary. Jeg føler at jeg kan ta på alle Skyrim-responsene til å bruke stavekornet eller lignende effekter på ham. Takk Ikke sikker på at det var nødvendig, skjønt. - Svar på bruk av stavemåten, helbredende hender eller lignende effekten staver på ham. Jeg lurer på hvilke store kamper ble kjempet her. Tror du Tiber Septim noensinne har kjempet her Ill, jeg dreper deg - Under kamp. Jeg liker ikke veivisere, og deres staver. Gi meg en økse anyday. Én gang snudde jeg nesten min egen finger og prøvde å skarpere et blad. Uh, jeg hater blod. - Svar på oppgradering av rustning og våpen. Hvor dypt er denne grotten - Når du utforsker en hule. Dette er den delen hvor du faller ned og bløder til døden - Under kamp. Forsworn er rart. De sier de kjemper for rekkevidden, men de lever som villger. - Svar når du går nær død Forsworn, eller etter kamp med Forsworn. Jeg ønsker virkelig at du ikke ville gjøre det. - Når du har lest en svart bok. Hva gjør du - Også når du har lest en svart bok. Ikke igjen. - Når du ser gjentatte ganger å lese en svart bok. Ikke bli for langt fremover Når du kommer for langt framover med ham som tilhenger Trivia Rediger Erik West, aka Immok the Slayer Hans navn er hentet fra Erik West, hvis internetalias var Immok the Slayer, en besøkende på Bethesda's HQ under Skyrims utvikling . Bethesda var så imponert over hans kjennskap til Oblivion at de ga ham en grundig gjennomgang av Bethesda-studioene og bestemte seg for å skape et tegn som heter Erik til sin ære. Dessverre døde Erik for kreft i mai 2011, (seks måneder før utgivelsen av Skyrim), og dermed utelukket Bethesda ham i form av Erik Slayer. 1 Eriks Nexus Forum Konto Eriks DeviantArt-konto Erik refererer til hans navneendring som: Vel, min far ville at jeg skulle velge et navn som passer meg, men hvem skal ansette Erik Greenthumb eller Erik Hoe-Pusher. Jeg vil at mine fiender skal skjelve av frykt , når jeg får noen fiender. Denne delen inneholder feil relatert til Erik Slayer. Før du legger til en feil i denne listen, må du vurdere følgende: Vennligst last inn en gammel lagre for å bekrefte om feilen fortsatt skjer. Hvis feilen fortsatt oppstår, vennligst legg inn feilrapporten med riktig systemmal 160360160 160 160XB1160 160, 160PS3160 160 160PS4160 160, 160PC160 160 160MAC160 160, avhengig av hvilken plattform (er) feilen har oppstått på. Vær beskrivende når du oppdager feilen og feilrettingene, men unngå å ha samtaler i beskrivelsen andor ved hjelp av førstepersonlige anekdoter: slike diskusjoner tilhører det aktuelle forumbrettet. Hvis det er gitt ikke-fortryllet vaktpanser, inkludert Stormcloak og Imperial Legion Armor-elementer, kan Eriks inventar behandle dem som startpanser. De kan ikke fjernes i handel. Etter å ha låst ham som en tilhenger, når muligheten til å gi ham 500 i bytte for fellesskap er valgt, kan hans normale dialog bli tavlet, og han vil ikke bli ansatt, noe som gjør det umulig å få ham som tilhenger. Fix. Går ut av huset og venter 24 timer, så kommer inn igjen. Fungerer bare hvis han har steward-alternativene. (Testet med Lakeview Manor) Fix. Hvis en komplett fløy i huset ikke har blitt bygget ennå, bør du fylle ut et alternativ også. I Hearthfire. helvete belaste Dragonborn 500 igjen for å få ham til å være deres tilhenger dersom han ble steward. I Hearthfire. det er mulig at hans dialog valg for å bli en steward aldri kan dukke opp. I Hearthfire. Etter å ha blitt en steward, kan standard steward-dialogen ikke vises. Å forlate sonen i 24 timer (i spillet) og retur kan løse dette. Etter å ha lastet ned Dragonborn. Når han ber om at han skal være en tilhenger, kan han si at jeg antar at mester Neloth ikke vil ha det. Hes forteller meg alltid å komme seg ut av veien. Dette er Talvas Fathryons respons når han blir bedt om å være en tilhenger. Denne dialogen vises for Erik fordi hans og Talvas Fathryon s stemme skuespiller er den samme. Når han får et nordisk greatsword, vil han ha det kledd som et enhånds våpen, og når han er i kamp, ​​vil han trekke et usynlig greatsword fra ryggen, med det faktiske våpenet fortsatt i midjen. Med Dawnguard installert, hvis han er en tilhenger, Serana kan angripe og drepe Erik når han blir vekket. Dette kan skyldes at hennes skript er mye mer komplisert og komplekst, noe som gjør henne til å bli glitchier. Utseende Rediger Referanser Start en diskusjon Diskusjoner om Erik Slayer Velkommen til Uoffisielle Eldre Scrolls Sider Vi har bygd en samarbeidskilde for all kunnskap om Elder Scrolls serie spill siden 1995. og vi kunne bruke din hjelp For å begynne å bla gjennom nettstedet vårt, bør velge ett av spillene på venstre side-menyen. Hvis du vil hjelpe oss med å bygge nettstedet, kan du lære hvordan du kommer i gang som redaktør, les over hjelpefilene. eller se gjennom vår guide for å hjelpe deg. Hvis du ønsker å diskutere eldre ruller med andre brukere, bør du vurdere å bruke UESP forumene. Dette nettstedets formål er å gi informasjon derfor inneholder det meste av innholdet spoilere. Vi opprettholder for tiden 49.899 artikler. Siste nytt Eldre Scrolls Online: Homestead Update Utgitt 6. februar, 2017 Homestead-oppdateringen for Eldre Scrolls Online er utgitt i dag for PCMac-versjonen av spillet. Oppdateringen legger til den lang etterspurte funksjonen av spillerhuset til spillet, sammen med tusenvis av håndlagde møbler. nye prestasjoner, motiver og mer. Mens det overveiende er fri, vil noen få som ennå ikke-utleide hus (nemlig Grand Topal Hideaway og Earthtear Cavern) kun være tilgjengelige i Crown Store. De fulle oppdateringsnotatene kan ses her. og lappen kommer til konsoll 21. februar. Eldste Scrolls Online: Morrowind annonsert 31. januar 2017 Utgivelsen av ESOs første utvidelse har blitt annonsert. Titled The Elder Scrolls Online: Morrowind. Den er satt til utgivelse 6. juni. Utvidelsen kommer med en ny Warden-klasse. en stor Vvardenfell-sone og en Clockwork City-prøveversjon. Morrowind må kjøpes separat og er ikke inkludert i ESO Plus. og vil heller ikke være tilgjengelig i Crown Store. Fysiske utgaver og digitale oppgraderinger er tilgjengelig for forhåndsbestilling nå er en Collectors Edition også tilgjengelig. Skyrim bekreftet for Nintendo Switch 13 januar 2017 I en presentasjon 12. januar 2017 har Todd Howard fra Bethesda Game Studios kunngjort at ja, Skyrim kommer til Nintendo Switch. Bryteren er en hybrid spillkonsoll som fungerer som både en hjemmekonsoll og en bærbar spillerenhet. Bortsett fra bekreftelsen ble det ikke gitt ytterligere informasjon på dette tidspunktet. I andre nyheter holder ESO for tiden et Fatal Fredas-blitsalg på enkelte Crown Store-tilbud. Skyrim Special Edition PS4 Patch 07 januar 2017 Følgende på hælene i PC 1.3 oppdateringen. Bethesda Softworks har gitt ut 1.3 oppdateringen til PS4-versjonen av The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition. Mens de er de samme for PC-versjonen, kan patch notater finnes her. Xbox One-oppdateringen er fortsatt i påvente nå, selv om det ble bekreftet å komme. Steam Vintersalg begynner i dag 22. desember 2016 Steam Vintersalg er på nå Elder Scrolls-franchisen har varer på rabatt fra 25 til 50, med både Morrowind og Oblivion å være under 10 dollar USD. Dette salget har også Steam Awards, en brukeravgjort stemme for ulike kategorier, med hver stemme som tjener deg til tradingkort. Selv om det ikke er klart om dette vil være en returtradisjon, merk at The Elder Scrolls V: Skyrim er opptatt for Test of Time Award, som vil bli avstemt 24. desember. Vær så snill å vurdere å støtte franchisen med din stemme. Elder Scrolls franchise salg kan ses her. og er satt til å løpe fra 22. desember til 2. januar klokken 13:00 EST. Vinn et kart over Tamriel Plakat til jul 16 desember 2016 Det er en veldig spesiell jul, eller skal jeg si New Life Festival, her hos UESP som ga bort et 24x18 kart over Tamriel plakat til mange av våre bidragsytere og fans. Det er mange måter du kan få en sjanse til å vinne: I våre allerede pågående sosiale medier konkurranser. I noen av våre ESO guild hendelser. Alle UESP admins. moderatorer. og ESO-guildoffiserer vil motta en garantert plakat hvis de vil ha en. Skriv inn postadressen din i vårt online skjema for å motta det. Hvis du er en bidragsyter til UESP på noen måte i år (wiki editor, forum, etc.) kan du skrive inn en tilfeldig tegning for å vinne en av 50 kart. Tegning vil skje 1. januar. Noen av våre fans kan legge inn en tilfeldig tegning for å vinne ett av 25 kart. Tegning vil skje 1. januar. Fra oss alle på UESP til dere alle, ha en flott ferie ESO starter New Life Festival 15. desember 2016 Ved feiringen av den første ferien på den tamrielle kalenderen. Eldre Scrolls Online vil være vert for en New Life Festival-begivenhet fra 15. desember kl. 10.00 EST, til 4. januar kl 10.00 EST. Feriefesten vil inkludere repeterbare daglige oppdrag tema etter hver av de primære løpene. Doble erfaringspoeng fra å drikke en Bredas Magnificent Mead, og nye ferieemner i Crown Store. For mer informasjon, se vår søkside. Todd Howard erklærte 2017 AIAS Hall of Fame Inductee 15. desember 2016 Todd Howard. en av de primære utviklerne og utøvende produsenter bak både The Elder Scrolls og Fallout. skal legges inn i Academy of Interactive Arts and Sciences Hall of Fame i årene D. I.C. E. tildelinger. Med denne prisen vil Todd Howard bli med i flere andre innflytelsesrike utviklere, som Shigeru Miyamoto, Sid Meier, John Carmack, Will Wright, Gabe Newell og Hideo Kojima. Den offisielle kunngjøringen kan ses her. og prisen vil bli presentert for ham 23. februar 2017, av Pete Hines. Bethesda s vice president for PR og markedsføring. Den eldste Scrolls V: Skyrim Special Edition Patch 1.3 Utgitt 14. desember 2016 Viser fortsatt støtte til The Elder Scrolls V: Special Edition. Bethesda Softworks har nettopp lansert en oppdatering for PC-versjonen. Denne oppdateringen korrigerte noen uspesifiserte stabilitets - og ytelsesproblemer, gitt mer støtte for 144hz skjermer, løst et problem med langsom tid. og korrigerte problemer med å prøve å logge inn på Bethesda. Mens denne oppdateringen er PC-eksklusiv for øyeblikket, vil den bli gjort tilgjengelig på konsollen på en uspesifisert tid i fremtiden. Legends Chaos Arena Event 8. desember 2016 En tidsbegrenset arena-modus har blitt annonsert for Legends. Fra 14. desember til 19. desember, vil en Sheogorath-themed Chaos Arena-modus være tilgjengelig for å spille. I likhet med andre Arena-moduser krever deltakelse i Chaos Arena en Arena Billett, som kan kjøpes med gull i gull eller via digitalt kjøp. Modusen har nytt kunstverk og unike laneforhold og Arena scenarier. For å falle sammen med arrangementet, vil en Madhouse Collection-kortpakke være tilgjengelig for kjøp. Denne pakken inneholder tre kopier av 10 unike kort, og kan også kjøpes med enten gull i gull eller via digitalt kjøp. Homestead Player Housing Update kunngjort for ESO 6 desember 2016 Den etterlengtede spillernes boligoppdatering for The Elder Scrolls Online har blitt offisielt avslørt av ZeniMax Online Studios i dag. Homestead. som vil bli en gratis inkludering i neste store oppdatering, vil introdusere nesten førti nye spillere hus i spillet, sammen med over 2000 møbler for å dekorere huset ditt med. Den er planlagt til utgivelse i februar 2017. Den offisielle kunngjøringen kan ses her. og oppdateringen vil være tilgjengelig på PTS i januar, før den planlagte offisielle utgivelsen neste måned. Bethesda Pinball Utgitt 6. desember 2016 I samarbeid med Zen Studios. Bethesda Softworks har utgitt tre flipperspill-tema etter flere av deres mer populære franchiser, spesielt The Elder Scrolls. Undergang . og fallout. Disse nye pinballbordene, som er tilgjengelige på Zen Studios forskjellige pinballplattformer på Xbox 360, Xbox One, PSN SCEA, PSN SCEE, Steam, Mac og Windows 10. I tillegg vil bordene bli gjort tilgjengelig på deres mobile plattformer (iOS og Android ) 8. desember. Den offisielle kunngjøringen kan ses her. og lanseringsvognen er her. Sammen med en lignende kunngjøring av et Skyrim Monopoly Board i produksjon, kan dette muligens indikere en økt interesse for merchandising av Bethesdas mer populære franchise. Crown Crates Introdusert 2. desember 2016 Crown Crate-løkbokser er innført i ESOs Crown Store. Disse kasser inneholder forbruksvarer og har mulighet til å inneholde eksklusive eller pensjonerte samleobjekter. Kratene har også et valutasystem som gjør det mulig å kjøpe bestemte belønninger direkte. For mer informasjon om de nåværende fordelene og deres prisklasse, se vår artikkel. Oblivion på Xbox One 29. november 2016 Xbox 360-utgaven av The Elder Scrolls IV: Oblivion er nå bakoverkompatibel med Xbox One. For forskjeller mellom Xbox-utgivelsen og PC-versjonen, se vår artikkel. Skyrim Special Edition nå tilgjengelig 28. oktober 2016 Den eldre Scrolls V: Skyrim Special Edition er nå tilgjengelig på PC, PS4 og Xbox One. Med denne oppdateringen til seriens nyeste hovedavdrag har grafiske forbedringer blitt lagt til, inkludert volumetriske gudstråler og nye shaders. I tillegg tillater nylig integrert mod-støtte gjennom Bethesda offisielle støtter for mods på konsollversjonene av spillene. For PC-spillere som eide den originale utgaven av Skyrim med sine tre add-ons, Hearthfire. Dawnguard. og Dragonborn. Spesialutgaven er lagt til i Steam-biblioteket gratis, og bekrefter de mindre fordelene denne versjonen har på PC. For mer informasjon om utgivelsen, se den offisielle kunngjøringen. Den eldre Scrolls V: Skyrim Special Edition Nå tilgjengelig for forhåndsinstallasjon 26. oktober 2016 Hvis du allerede eier Steam-versjonen av The Elder Scrolls V: Skyrim sammen med sin tre offisielle DLC, Hearthfire. Dawnguard. og Dragonborn. Du vil nå finne en kopi av The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition tilgjengelig for installasjon i spillbiblioteket ditt, gratis. Forinstallasjonen krever 12,8 GB diskplass, og nedlastingsstørrelsen er 9,8 GB. Skyrim-remasteren er satt til å slippe offisielt den 28.. For de som fortsatt trenger litt tid til å nyte den oppdaterte versjonen av spillet, har et generelt medisinsk brev skrevet av en Dr. Agon Born blitt gjort tilgjengelig for din bruk her. Skyrim på Nintendo Switch 21 oktober 2016 Den kommende Special Edition of Skyrim ble omtalt i den første avslørende videoen av den nye Nintendo Switch-homeportable konsollen. Imidlertid har Bethesda forklart at de ikke har gjort noen offisielle kunngjøringer om hvilke av deres titler som vil være tilgjengelige på Switch, i stedet bare refererer til et partnerskap med Nintendo til støtte for den nye konsollen. Når det er sagt, synes deres samarbeid på videoen å bety at en Skyrim-utgivelse er sannsynlig. Nåværende Utvalgt ArtikkelUppdatert: Den eldste Scrolls 6 utgivelsesdato, nyheter, Argonia og alt du trenger å vite Når vi tetter nærmere og nærmere julen, blir vi veldig oppmerksomme på at en eldre Scrolls 6-kunngjøring ikke skjer i 2016. Vi kan godt bli sittende fast inn i eldre ruller 5: Skyrim Special Edition igjen, men selv om det var nyter det og det ser bra ut, er det fortsatt en kjent historie. Det er definitivt tid for The Elder Scrolls 6. Theres tydeligvis fortsatt en stund å vente, skjønt. Den eldre rulle 6 er for tiden en figur som i stor grad er gjort av whisked-sammen rykter og internettforutsetninger. Men weve vært graving gjennom de mange sidene av tull, finner du på nettet for å se hvilke biter som er fornuftige. Heres alt vi vet om det så langt. Reklame - Fortsett å lese under ELDER SCROLLS 6 NYHETER - ER DET OFFISIELLE Var kommer til å være ærlig. Mengden av offisiell informasjon som er tilgjengelig på oppfølgingen til Skyrim, kan skrives på baksiden av en Starbucks-kvittering i markørpenna. Spillet eksisterer ikke selv offisielt ennå. Så, er det virkelig Selvfølgelig er det. Elder Scrolls 5: Skyrim har solgt mer enn 20 millioner eksemplarer, noe som gjør det enkelt det mest suksessfulle spillet i den 20 år gamle serien, og med en enorm margin. Penger krever at det eksisterer. Det nærmeste vi måtte Bethesda innrømme en Skyrim-oppfølger kommer på Elder Scrolls Online lanseringen. Bethesdas visepresident, Pete Hines, snakket om hvordan de fleste andre utgivere ville ha forsøkt å veksle en oppfølger til Skyrim så snart som mulig. Theyd spytter ut en Skyrim 2 året etter eller to år senere. Det er bare ikke hvordan vi ser det, sa Hines. Vi sørger for at alt vi gjør er bemerkelsesverdig. Vår tilnærming til det har ikke endret seg. Det er ikke Hines som løfter lokket på det neste Elder Scrolls-spillet, selvfølgelig, men den uformelle måten han børster over emnet i underteksten, er en opptak, en annen Skyrim er like sannsynlig som en annen Call of Duty. Det er en åpen hemmelighet. For eksempel, akkurat nå Bethesda er selv annonsering for en Quest Designer, og ber om Experience with The Elder Scrolls Construction Set. Hint hint ETERSTE SCROLLS 6 RELEASE DATO - NÅR ER DEN KOMMER UT ANNONSER - Fortsett å lese under Det var en fireårig mellomrom mellom utgivelsene Oblivion og Skyrim. men hvis det skulle skje igjen, har vi allerede det neste spillet: Skyrim ble gitt ut igjen i 2011. Det store spørsmålet er om Bethesda Game Studios har bitt i utviklingssyklusen ennå. Vel ifølge Bethesdas Pete Hines, jobber teamet ikke med The Elder Scrolls 6 ennå, men de vil gjøre det en dag. HotShame0 vi arent jobber på TES6 for øyeblikket Vel, det er hva hes sier offentlighet uansett. Tidligere i år sa Bethesda Todd Howard at spillet var langt ute da de spurte om laget jobbet på Skyrim-oppfølgeren. Jeg synes det er bra i disse øyeblikkene å fortelle våre fans, ja, selvfølgelig er vi det. Dens noe vi elsker. Men det er - du vet, jeg må være forsiktig med det jeg sier - det er veldig langt unna. Og vi har faktisk to andre store prosjekter også gjør det som er større enn alt vi har gjort, fortsatte han. Folk vil nok høre om disse trolig selv før eldste Scrolls 6. Og det er fornuftig mange år fra nå. Vi tenker veldig langsiktig. Var ikke en utvikler som kommer til å haste noe slikt ut. Når du tenker på hva som er fremtiden for den slags spill, har vi en ganske god ide om hva som kommer til å bli, og det kommer bare til å ta teknologi og tid vi ikke nødvendigvis har akkurat nå. Det følelsen har blitt echoed av Pete Hines nylig, som sa at Bethesda ikke er en salgsautomat for spill: Dette studioet er ikke en salgsautomat, sa han. Theyre ikke en to-knappsautomat, hvor vi først trykker på Eldre Scrolls, og deretter trykker vi Fallout. og så trykker vi eldste ruller og så trykker vi på Fallout. Theyre et utrolig talentfullt studio av kreative mennesker. Theyve har nå laget fire kamper på rad, som alle ble kåret til Game of the Year, og de har rett til å bestemme hva de er interessert i å jobbe med neste og hvilken retning de vil gå. Hines sa også at han aldri stiller spørsmål om hvordan Todd Howard velger hva han skal skape neste. Hes har grunner til hvorfor, og jeg tror at når vi kommer nedover veien, vil disse grunnene være mer tydelige for folk når vi kommer dit, eller kanskje ikke, sa Hines. Men på slutten av dagen har disse folkene rett til ikke bare å gjøre eldre Scrolls-spill etter eldre Scrolls-spill, derfor sluttet de til Fallout, og de har rett til å strekke seg og prøve noe annet eller gjøre noe noe annerledes. Jeg vet hva de jobber med i det neste tiåret, og jeg tror at alle er ting å bli begeistret av, av forskjellige grunner, og når de kommer ut, vil folk nyte dem for det de er. Når du produserer Skyrim. Bethesda Game Studios brukte et ganske lite lag med rundt 100 utviklere, hvor de store AAA-utgivelsene som Assassins Creed vil ha oppover på 1000 på dem på bestemte punkter. Hvordan tror du at selskaper som EA vrir ut en ny avdrag av deres store franchise hvert år. Dette betyr at med mindre Bethesda tydeligvis har doblet (eller mer) sitt utviklingslag i løpet av det siste året eller to, vil neste Skyrim bare bli ledelsen prosjekt da Fallout 4 gikk gull i oktober. Dette er når koden som sendes på spillplater sementeres. En del av Bethesda Game Studios-teamet har også fortsatt å jobbe med Fallout 4. først for de frenzied bug fixes alltid nødvendig med en av disse viltvoksende spill, deretter Fallout 4 DLC. Theres kommer til å være flere bølger av ting gjennom 2016, og det gjør ikke seg selv. Gitt den tiden det trengs for å produsere de tidligere spillene i serien, antyder dette at vi kanskje ikke ser spillet til 2019 - som har blitt støttet av andre lekkasjer og rykter. Au. Annonsering - Fortsett å lese nedenfor Skyrim ble offisielt annonsert i desember 2010, 11 måneder før den endelige utgivelsen i november 2011. Med mindre Bethesda Game Studios har avviket radikalt fra utviklingssyklusstrategien den har brukt siden det ble dannet i 2002, må vi kanskje vente en litt lenger for offisielle detaljer. Det er imidlertid et glimt av håp. I et intervju med gamesindustry. biz i mars 2016 ble Skyrim-spillregissør Todd Howard bedt om å avklare hans rettspraksis at Bethesda Game Studios har tre store og sprø prosjekter på farten, og sier: De er langt unna. Jeg tror det største poenget var, ingen skulle forvente å høre om dem når som helst snart. Vi overlapper alltid prosjekter. Vi har bare mer på gang nå enn vi hadde før. Det kan høres ut som dårlige nyheter, men det betyr eldre Scrolls 6 kan ha vært i aktiv utviklingsmåte før oktober 2015. Dette er ikke bare en spillbransjens person som spytter av heller. Bethesda Game Studios utvider seg. Den åpnet et nytt Montreal-studio i desember 2015. På det tidspunktet hadde det 40 utviklere, men et raskt blikk på ZeniMax jobbsides nettsted viser at studioet fortsetter å skalere opp. ELDER SCROLLS 6 PLASSERING - ER DET ARGONIA ELLER REDWOOD ELLER VALENWOOD I denne artikkelen var det enkle å ringe spillet Elder Scrolls 6. Men det vil nok ikke bare kalles det. Nesten alle de eldre Scrolls-serien spillene er satt i forskjellige områder i Tamriels verden, det seriøse universet. Tilbake i 1996 falt Daggerfall i provinsene High Rock og Hammerfell. I 2002 økte Morrowind øya Vvardenfell. Oblivion ble satt i Cyrodil og ingen premier for denne, Skyrim ble satt i Skyrim. Disse navnene kan alle høres ut som Tolkien avviser, men de er faktisk steder som presenteres i det aller første Elder Scrolls-spillet, Arena. Det 1994-spillet lar deg vandre rundt hele Tamriel, noe som gjør det til et av de største spillene noensinne laget. Og ja det betyr at mange av områdene var ganske kjedelige og repeterende. En påminnelse: Den ble utgitt i 1994, bare et år etter den originale Doom. Så hva som er igjen i Tamriel Ta kontakt med The Elder Scrolls: Arena kart og du vil se at Valenwood, Elsweyr og Black Marsh (aka Argonia) er de stedene Bethesda ikke har slått av. Morrowind ville være et annet åpenbart valg, som The Elder Scrolls: Morrowind hadde faktisk ikke noe av det provinsielle fastlandet, bare en øy. Annonse - Fortsett å lese nedenfor For noen virkelige eldre Scrolls-nøtter som er klare til å legge igjen en sint kommentar, ja, vi vet at Battlespire og Regard eksisterer, men de er ikke en del av hovedspillet av spill. Rykter på nettet synes å tro at Argonia Black Marsh er det mest sannsynlige valget for eldre Scrolls 6. selv om weve fant ingen pålitelig kilde for dette ennå. Kanskje folk bare tror det høres riktig, eh Argonia er der Tamriels firfirsemenn bor. De heter Argonians. Du har vært i stand til å spille som disse skumle, undervanns pustende skapninger i tidligere eldre Scrolls-spill. Bortsett fra at plasseringen av byene allerede har blitt lagt ut, har Bethesda frihet til å gjøre hva den vil med Argonia. Det er imidlertid en liten sjanse Elder Scrolls 6 vil faktisk bli calledhellip Skyrim 2. settes inn i Skyrim og har en historie som følger på fra det siste spillet. Noen mennesker tror det er hva som vil skje. Vi tviler på det skjønt. Det er også noen rykter om at spillet kan bli kalt Elder Scrolls 6: Redwood. selv om argumentene for dette arent som fleshed ut som Argonia. Men det er et annet rykte om at eldste Scrolls 6 vil bli kalt Elder Scrolls 6: Valenwood. noe som ville være fornuftig som et av områdene i Tamriel som Bethesda ikke har rørt ennå. Teorien er basert på et utpekt Bethesda-memo fra 2014, som forbyte sine ansatte å bruke eller referere til en rekke vilkår, inkludert Fallout: Nuka World (som endte med å være en stor DLC-utgave for Fallout 4. Dette gir lekkasje litt mer underbyggelse), eldste Scrolls VI eller noe som heter Project Greenheart. Nå er Project Greenheart ment å være kodenavnet for eldre Scrolls 6 fordi Greenheart er en eksisterende by som er lokalisert i Valenwood, så som ivrige eldste Scrolls-fans vil vite. ELDER SCROLLS 6 SPILLSPILL - FORVENT EN BIT MINECRAFT Bethesda har tydelig skiltet en funksjon du kan satse vil være et stort nytt trekk i Elder Scrolls 6. Snakket om husbygging, muligens til og med bybygging. Alt dette startet med Hearthfire, en utvidelse laget for Skyrim. Det lar deg eie og tilpasse langt flere hus over Skyrim s verden. I seg selv var det litt av en naff-utvidelse, men var bare pund5. Hele bygningselementet eksploderte i Fallout 4. hvis spillstruktur er ganske sammenlignbar med eldrerollespillene, særlig ettersom den bruker samme spillmotor som Skyrim. Det lar deg lage bygninger fra bunnen av, ut av rudimentære stykker. Vi blir veldig overrasket om Bethesda ikke legger til noe som ligner på eldre Scrolls 6. spesielt ettersom Fallout 4 s-stab på det føles som en arbeidsinnsats som ikke er så godt integrert med resten av spillet. Bethesda kan gjøre det bedre enn det. ELDER SCROLLS 6 GRAPHICS - NEW GAME ENGINE En funksjon som ikke har blitt bekreftet, men som er etterspurt blant eldre Scrolls-fans, er en ny spillmotor. Se på Bethesdas skjema i fortiden, og det virker som skyld. Oblivion og Fallout 3 brukte tredjeparts Gamebryo-motoren før Bethesda kom ut med sin egen (noe som ligner på Gamebryo) Creation engine, brukt i Skyrim og Fallout 4. Det er ikke rart, så mange sa at Fallout 4 ser litt crusty, som kommer fire år etter Skyrim. Motoren var identiske mdash fire års arbeid kommer ikke uten fremgang mdash, men de var like. Dens tid for et generasjonsskifte i verktøyene Bethesda bruker for å gjøre eldre Scrolls-spill, tror du ikke. Det er sannsynligvis en evolusjon av hva Bethesda brukte i Skyrim og Fallout 4. Tror du virkelig at Bethesda skal chuck out mod utvikleren verktøy som a) mange av sin dev har mange års erfaring med og b) laget en Skyrim mod scene som har holdt spillet populært på PC i et halvt tiår. Det er nå det 14. mest populære spillet på Steam når det gjelder folk som faktisk spiller , bare ett sted bak Fallout 4.Skyrim: Skyrim Special Edition boks kunst Skyrim. Det femte spillet i Elder Scrolls-serien finner sted i provinsen Skyrim 200 år etter Oblivion Crisis. Dragon Shouts spiller en viktig rolle i historien når du oppdager skjebnen som Last Dragonborn. Skyrim er tilgjengelig på PC, Xbox 360, PlayStation 3, Xbox One og PlayStation 4, og har blitt annonsert for Nintendo Switch. Det gamle hjemmet til Norden. Skyrim, teeters på randen av ødeleggelse. Med høi kong Toryggs død. en borgerkrig bryter ut, med brødre som slår brødre over provinsene, frosne tundras og steinete krammer. Mange, spesielt Nords. ønsker å skille seg fra imperiet. som har vært i tilbakegang siden Oblivion Crisis. Mange lojalister, derimot, foretrekker den enhet og sikkerhet som Empire gir. De eldre rulleforutsetninger forutsetter retur av Tamriels primære mørke, Dragons, og en dødelig født med sjelen til en drage, Dovahkiin eller Dragonbornone som vil ha makt til å permanent beseire sin største fiende og avslutte den mørke regjeringens forbrukeren av verdener: Alduin. Din reise vil bli besatt av fare. Like rester av kongedømmene skyggevernere, bladene. vil tilby deres hjelp, smarte agenter av Thalmor. Å forsøke å fremme sin egen sak, vil hindre din søken. Få kunnskap og bevis på deg selv Dragonborn, og de ærverdige Greybeards vil gi deg et publikum for å lære om deres gamle drakoniske kunst. Nå flott eventyrer, frigjør deg fra slaveri, ta opp blad eller stave, bue eller økse oppfyller din skjebne eller utsette den på ubestemt tid. Ytterligere generell spillinformasjon finner du her. Quest Information Character Information Attributter 160 Hva er grunnleggende statistikk Karakteroppretting 160 En veiledning til tegneprosessen Prosess Dragon Shouts 160 Hvordan bruke dem og hvor de skal få dem First Time Players 160 En veiledning for å hjelpe nye spillere til å ta tak i Skyrim Leveling 160 Forstå karakteriseringssystemet Races 160 De definerbare egenskapene til de spillbare løpene Ferdigheter 160 Og hva kan du gjøre Vampirisme 160 Informasjon om vampyrisme og relaterte oppdrag Lycantropi 160 Informasjon om å leve som varulv og relaterte oppdrag Gameplay Informasjon Aktiviteter 160 Diverse aktiviteter tilgjengelig under spillet Artifakter 160 Unike og kraftige elementer som kan finnes i hele Skyrim Combat 160 Informasjon om kamp i Skyrim Controls 160 En tabell over de ulike kontrollene som brukes til å samhandle med spillet, for alle spillplattformer. Kriminalitet 160 Informasjon om lovene i Skyrim og hvordan de skal bli på høyre side av myndighetene Sykdom 160 Sykdommer du kan få tak i Skyrim-tips 160 Alle slags spiltips for å la deg spille spillet på en mer omfattende måte Elementer 160 Hvor finner du bestemte elementer og deres tilhørende attributter Magic 160 Alt du trenger å vite om den arkade kunsten i Skyrim Tjene penger 160 Noen tips and tricks aimed at helping you earn a few more septims Stealth 160 Information on the art of stealth and its uses Differences Between Morrowind, Oblivion, and Skyrim A guide containing the main differences between the three games, and useful tips for adapting World Information Creatures 160 A bestiary of all the friendly and hostile creatures found in the game Factions 160 Listing of all the guilds and factions in the game, including the factions you can join Maps 160 Are you familiar with your whereabouts NPCs 160 Listing of all non-player characters in the game People 160 Listing of all the named people in the game Places 160 Listing of all the places found in the game Services 160 A listing of all the services (general m erchants, horse merchants, houses, trainers, etc.) provided in the game Technical Information Console Versions PlayStation 160 Information specific to the PlayStation version of the game Xbox 160 Information specific to the Xbox version of the game Kinect Commands 160 Information specific to the Kinect, for the Xbox version of the game Game Updates Skyrim Patches 160 Official patches for Skyrim by Bethesda Softworks Skyrim Special Edition Patches 160 Official patches for the Special Edition PC Version PC System Requirements 160 Minimum and recommended system requirements for the PC version of the game Console 160 Information and list of commands for the in-game console Mod Creation Creation Kit 160 Basic information about the official modification tools for the game Modding Basics 160 Technical information about modding the game Available Add-Ons Official Add-Ons 160 A list of add-ons created or endorsed by Bethesda Softworks Previews and Reviews Concept Art 160 An archive of concept a nd rendered art created during the games development Pre-Release Content 160 Shots from the game prior to its release Miscellaneous Information Achievements 160 Awards you can receive for your efforts Credits 160 Details on exactly who did what to create the game Development Team 160 A list of the developers who created the game Easter Eggs 160 Funny, out of place, or reference-related non-bug findings Glitches 160 Different things you may have noticed about Skyrim that just werent right Historical References 160 References to people, places and events from previous Elder Scrolls games In-Depth Guides 160 Various walkthroughs and tutorials to help get the most out of the game Loading Screens 160 Information that appears while the game loads Music 160 Information about Skyrims soundtrack Special Edition 160 A remastered version of Skyrim available on PC, Xbox One, and PS4 Technical Support 160 Hardware and system software issues and their practical solutions Trading Cards 160 Steam Trad ing Cards you can obtain by playing the PC version Voice Actors 160 List of the actors who provided voices for Skyrims NPCs Wallpapers 160 Official wallpapers, available in various sizes

No comments:

Post a Comment