Friday 27 October 2017

Forex Safe Margin Nivå


Marginivå Kalkulator Marginivå kalkulator er et verdifullt verktøy som kan hjelpe deg med å bestemme bruken av innflytelse for valgte posisjoner og forstå eksponeringsnivået på kontoen. Økt bruk av innflytelse kan medføre betydelige tap på kontoen. For å sikre at du kan opprettholde posisjonen din åpnet, må du holde bruk av løftestang på normale nivåer. I tillegg kan kalkulatoren gi brukeren den hypotetiske hastigheten der det potensielle marginalanropet kan oppstå. Slik bruker du dette verktøyet Velg kontosaldo, valuta og innflytelse. Sett inn nødvendige parametere for handler. Klikk på Legg til posisjon for å legge til flere handler i kalkulatoren. For å få dagens markedspriser klikk på Laste markedspriser. Dette vil automatisk oppdatere markedsprisene. Klikk Beregn for å få resultater for Margin Level, Margin Call Rate og PL. Hvordan fungerer margemarked i Forex markedet Når en investor bruker en marginal konto. han eller hun er i hovedsak lånt for å øke den mulige avkastningen på investeringen. Ofte bruker investorer marginkontoer når de ønsker å investere i aksjer ved å bruke innflytelsen på lånte penger til å kontrollere en større posisjon enn beløpet theyd ellers ved å kunne kontrollere med sin egen investerte kapital. Disse marginalkontoene drives av investorens megler og avgjøres daglig i kontanter. Men marginalkontoer er ikke begrenset til aksjer - de brukes også av valutahandlere i valutamarkedet. Investorer som er interessert i handel i forexmarkedet må først registrere seg med enten en vanlig megler eller en online forex-rabattmegler. Når en investor finner en skikkelig megler, må en marginal konto opprettes. En forex margin konto er veldig lik en aksje margin konto - investor tar et korttidslån fra megleren. Lånet er lik mengden av innflytelse investoren tar på seg. Før investor kan legge ut en handel, må han eller hun først sette inn penger i marginkontoen. Beløpet som må deponeres avhenger av margenprosenten som er avtalt mellom investor og megler. For kontoer som vil handle i 100.000 valutaenheter eller mer, er marginprosenten vanligvis enten 1 eller 2. Så, for en investor som ønsker å handle 100.000, ville en 1 margin bety at 1000 må settes inn på kontoen. De resterende 99 leveres av megleren. Ingen renter betales direkte på dette lånebeløpet, men hvis investor ikke lukker sin stilling før leveringsdagen. det må rulles over. og renter kan bli belastet avhengig av investorens stilling (lang eller kort) og kortsiktige renter på de underliggende valutaene. I en marginkonto bruker megleren 1000 som sikkerhet. Hvis investorens stilling forverres og hans eller hennes tap nærmer seg 1000, kan megleren starte et marginalanrop. Når dette skjer, vil megleren vanligvis instruere investoren om å enten sette inn mer penger på kontoen eller å lukke posisjonen for å begrense risikoen for begge parter. For å lære mer, se Komme i gang i Forex. En primer på Forex markedet og Komme i gang i valutamarkedet Futures. Forstå grunnleggende marginalkontoer og kjøp på margin, inkludert hvilket beløp investorene vanligvis kan låne for kjøp. Les svar Forstå konsekvensene av et marginalanrop og hva en investor muligheter er når aksjen han kjøpte på margin faller. Les svar En marginkonto er en konto som tilbys av meglerhus som gjør det mulig for investorer å låne penger for å kjøpe verdipapirer. En investor. Les svar Lær hvordan meglere har eget skjønn til å avgjøre hvilke kunder som kan åpne marginkontoer, og forstå reglene. Les svar Forexmarkedet er hvor valutaer fra hele verden handles. Tidligere var valutahandelen begrenset til visse. Les svar Finn ut hvorfor det er viktig for handelsmenn å forstå forskjellen mellom innledende marginkrav og vedlikehold. Les svar Et mål på forholdet mellom en endring i mengden som kreves av en bestemt vare og en endring i prisen. Pris. Den totale dollarverdien av alle selskapets utestående aksjer. Markedsverdien beregnes ved å multiplisere. Frexit kort for quotFrench exitquot er en fransk spinoff av begrepet Brexit, som dukket opp da Storbritannia stemte til. En ordre som er plassert hos en megler som kombinerer funksjonene til stoppordre med grensene. En stoppordre vil. En finansieringsrunde hvor investorer kjøper aksjer fra et selskap til lavere verdsettelse enn verdsettelsen plassert på. En økonomisk teori om total utgifter i økonomien og dens effekter på produksjon og inflasjon. Keynesian økonomi ble utviklet. Margin nivåer og margin kaller jeg ny til Forex og bare begynt å jobbe meg gjennom babypips, men jeg har et spørsmål som jeg ikke synes å finne et svar på. Ifølge ibfx (ikke sikker på om nettadressen er tillatt her), er marginalnivå definert som: marginalnivå nåværende egenkapital i kontoen nåværende mengde i bruk Ive hørte at meglere vil ringe marginsamtaler når marginalnivåene er på 50, noen ganger 80 Jeg forstår ikke hvorfor dette er tilfelle. Jeg vil tro at så lenge egenkapitalen i kontoen er lik eller større enn det som kreves for å åpne posisjonen som handelen kunne opprettholdes. Jeg kan se et marginanrop hvis en fluktuasjon av ett pip ville bringe egenkapitalen under dette beløpet, men jeg ser ikke hvordan en 50-margin påvirker dette. Hvis noen kunne gi noen eksempler tall kanskje det ville bidra til å fjerne dette for meg. Ble medlem Jun 2009 Status: Just Dance 80 Innlegg Jeg vet ikke om jeg kan forklare det eller ikke, men jeg gir prøve. Vennligst rett meg hvis jeg er feil. I utgangspunktet i Metatrader-plattformen eller handelsplattformen er det noen språk du bør forstå. Det er balanse, egenkapital og fri marginal. Balanse er pengene du har lagt inn på kontoen, og vil ikke endres til den endelige beregningen. F. eks hvis du åpner posisjon og likvider den. Det vil endre balansen konto no .. Som for egenkapital og margin er nummeret som alltid endres. Når du åpner posisjon, blir marginen og egenkapitalen endret avhengig av din åpne stilling, uansett om det er fortjeneste eller ikke. Så i utgangspunktet er din likvide eiendel din egenkapital. Når marginen er redusert i verdi opp til 80 prosent av egenkapitalen din. Du får en marginalanrop. Derfor er det viktig å ikke overraske. Som åpnet posisjon som i mistet posisjon vil redusere egenkapitalen og marginen. Jeg tror det er, jeg håper jeg kan forklare det nok for deg. Men jeg tror det mangler fortsatt detaljer. GUD. det er vanskelig å være lærer eller informant. Alle kan korrigere informasjonen min verdsatt. Takk skal du ha. Bare en ape som elsker å danse og le. Marginivå (prosentandel) er faktisk EquityUsed Margin x 100 En av mine meglere, for eksempel, begynner å utstede et marginanrop på 10: Egenkapital (Balanse minus PL) 1000 Margin i bruk 10000 Ved 50 vil det være når Egenkapital i samme saken ovenfor, er på 5000 med en brukt margin på 10000. Så snart PL gjør at den synker under 5000, utløses marginalanropet. Det vil si at de oppgir din PL for å spise opptil halvparten av margen som kreves før du avslutter deg (90 av det i det forrige tilfellet). Det du nevner (fluktuasjon av ett pip) er nøyaktig det samme, men i ditt eksempel vil du ha et marginanrop under 100 (egenkapital lik margin som er nødvendig) Equity 10000, margin brukt 10000. Jeg har et problem med AccountEquity () verdi i en MT4 backtest Im gjør. Kontosaldoen er 2000 Basen CCY er USD Den TickValue som rapportert av MT4 er 9.31 Jeg tar en kort posisjon på USDCHF på 0,01 mye 1,70370. Innflytelse er 500: 1, så påkrevd margin er kun 2. Prisen beveger seg mot meg til 1.82902, det vil si et trekk på 0.12532 eller 1253.2 pips. Min drawdown beregning er: 1253 (pips) 9.31 (pip Verdi) 0.01 (mange) 116.67 (en drawdown på 116.67). Men MT4 rapporterer at min AccountEquity () er 1928.75. (det er bare en drawdown på 71.25) mangler jeg noe. Hvorfor arent disse to verdiene de samme Det driver meg CRAZY. Hvis noen kan sette meg rett ID, veldig mye setter pris på det. Jeg har et problem angående verdien for AccountEquity () i en MT4 backtest Im gjør. Kontosaldoen er 2000 Basen CCY er USD Den TickValue som rapportert av MT4 er 9.31 Jeg tar en kort posisjon på USDCHF på 0,01 mye 1,70370. Innflytelse er 500: 1, så påkrevd margin er kun 2. Prisen beveger seg mot meg til 1.82902, det vil si et trekk på 0.12532 eller 1253.2 pips. Min drawdown beregning er: 1253 (pips) 9.31 (pip Verdi) 0.01 (mange) 116.67 (en drawdown på 116.67). Men MT4 rapporterer at min AccountEquity () er 1928.75. Fungerte det ut. Unnskyld Så jeg kom opp med det samme spørsmålet. hva var svaret Argue for dine begrensninger, og sikkert nok, de er din. Richard Bach Ble med i okt 2012 Status: Medlem 159 Innlegg marginalnivå nåværende egenkapital i kontoen nåværende margen i bruk Ive hørte at meglere vil ringe marginsamtaler når margenivåene er på 50, noen ganger 80. Jeg forstår ikke hvorfor dette er tilfelle . Jeg vil tro at så lenge egenkapitalen i kontoen er lik eller større enn det som kreves for å åpne posisjonen som handelen kunne opprettholdes. Marginanrop er selvsagt annerledes for ulike meglere, og det kan også være annerledes på hvilke typer kontoer. Så for små kontoer er det større (som 60) og for større kontoer er det mindre (som 30). Avhenger av ditt innskudd. Så hvis du er i stand til å gjøre et stort innskudd, vil megleren tenke på deg som mer pålitelig person. Folk har allerede skrevet hele matematikken om det, så jeg vil ikke gjøre det igjen. Marginanrop er selvsagt annerledes for ulike meglere, og det kan også være annerledes på hvilke typer kontoer. Så for små kontoer er det større (som 60) og for større kontoer er det mindre (som 30). Avhenger av ditt innskudd. Så hvis du er i stand til å gjøre et stort innskudd, vil megleren tenke på deg som mer pålitelig person. Folk har allerede skrevet hele matematikken om det, så jeg vil ikke gjøre det igjen. fra det jeg kan fortelle deg, har ingenting å tilby og vet egentlig ikke hva du snakker om. Jeg håper ingen tar deg seriøst. etter å ha sett noen av dine andre innlegg er dette meningsløse innlegget det siste halm for meg, og du er henvist til oversiktslisten. som for svaret på pipsel, uten å se på dette og gi mye av en jævla, mistenker jeg at forskjellen i resultatene skyldes mt4 å ta hensyn til konverteringen fra kontovalutaen for å sitere valuta før og etter en handel mens plakaten er ikke gjør dette, og feilet gjør matematikken som om deres konto er i CHF. Handelen er trolig et ccy - gt-tilbud, ccy-base, ccy, og deretter reversert når det er lukket. eller noe sånt. Balanse plusminus resultatlønn Egenkapital Egenkapital minus brukt (påkrevd) margin tilgjengelig (eller quotfreequot) margin Eksempel: Balansen er 10.000 med en åpen posisjon på 1 lot som mister 20 pips. Margin påkrevd er 1000. PL er 20x10 200. Egenkapitalen er 9800, og fri margin 8800 (egenkapital mindre margin allerede i bruk). Hvilket gir deg et marginnivå på 980. Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Vi sier at jeg har en grunnleggende 1000 usd-konto for testing. Innflytelsen er 100: 1 Min handel mye er 0,01 mye (micro mye) Hvis GBPUSD prisen er 1,5000, så for 0,01 mye Det kreves 1,5 0,01 100,000 100 15 usd som margin. For hver 0,01 handelsstørrelse er det nødvendig 15 usd for margin - ca. 0,04 handelsstørrelse krever 61,83 usd atm. Kan se om jeg har 6 flytende minus: 1000 - 6 940 er egenkapitalen. Fri marginal 940 -60 880 Marginivå 100 880 60 1466 (i tilfelle 4 x 0,01 handelsposisjon) Men hvis - 6 er laget av 1 større handelsstørrelse eller summen av handler. som er nesten på BE. Noen bruker enda 0,89 lot fra 42. oppføring: Ex 0.4 lot. (brukt 40: 1 innflytelse i stedet for 4: 1) Egenkapitalen er 940. samme Gratis margin er 940 - 600 340 Marginivå 100 880 340 258 (i tilfelle 4 x 0,1 handelsposisjon) Hva ville være akseptabel prosentandel -60 usd med 0,04 størrelse det trenger som -120 pip bevegelse, mens 0.4 størrelse bare -12 pip jeg har et flytende tap på under 1. men her er en bedre måling: Jeg har ikke en stor posisjon med -10-20 pip. men en mindre med større pips gt ikke i de neste sekundene er marginalanropet. Hei, jeg har et problem angående verdien for AccountEquity () i en MT4 backtest Im gjør. Kontobalansen er 2000 Basen CCY er USD Den T ickValue som rapportert av MT4 er 9.31 Jeg tar en kort posisjon på USDCHF på 0,01 mye 1,70370. Innflytelse er 500: 1, så påkrevd margin er kun 2. Prisen beveger seg mot meg til 1.82902, det vil si et trekk på 0.12532 eller 1253.2 pips. Min drawdown beregning er: 1253 (pips) 9.31 (pip Verdi) 0.01 (mange) 116.67 (en drawdown på 116.67). Men MT4 rapporterer at min AccountEquity () er 1928.75. (det er bare. Jeg har skrevet inn det mye størrelse 0.01 Pip verdi er 0.103 usd atm. Forskjellige meglere tilbyr forskjellige margin samtale og stopout nivåer. I utgangspunktet jo høyere marginal samtale nivå og høyere nivå, jo mer trygg er kontoen din. Disse nivåene er jo mindre plass du har til dine handler. Jo mindre marginalanropsnivået, desto mer plass du har for handlerne dine, men mindre tryggere kontoen din er. La oss si at en meglere stopper på 100 og du har 1000 USD. Balanse med handel som krever 200 Margin hvis det treffer stoppen, vil du bli igjen med 200 USD. Hvis ditt stoppnivå er 20 med 1000 balanse og. Imo, det er ikke helt riktig å snakke om sikkerhet for handelsmannskonto når det gjelder forskjellige MC - eller SO-nivåer. trading er når du alltid kontrollerer risikoen din, handler passende mye størrelse og bruker stoppet tap. Høy MC og SO er beskyttelse for meglere som beskytter seg mot likviditetsproblemer. Jo tidligere de lukker kontoen din i tider med lav likviditet (i tilfelle din posisjon i drawdown), jo mindre er det risiko for at de får tap. Imo, det er ikke helt riktig å snakke om sikkerhet for handelsmannskonto når det gjelder forskjellige MC - eller SO-nivåer. Sikker handel er når du alltid kontrollerer risikoen din, handler passende masse størrelse og bruker stopp tap. Høy MC og SO er beskyttelse for meglere som beskytter seg mot likviditetsproblemer. Jo tidligere de lukker kontoen din i tider med lav likviditet (i tilfelle posisjonen din i drawdown), er det mindre risiko for at de får tap. Ja, det er sikkert du er riktig også med hensyn til meglerens side. Men emnet handler om marginsamtaler og - nivåer, og du refererer til risikostyring. Selvfølgelig, hvis du har en skikkelig risikostyring, bør du ikke komme til en marginal samt de mindre marginalanropene og SO-nivåene ville være bedre. Men uten en skikkelig risikostyring, jo høyere marginalanropet er, desto sikrere er kontoen din, hensynsløs handel. Eller la oss si at du har satt en åpen handel og glemte å sette Stoploss-nivået, og handelen var på feil side av GBPUSD i løpet av flash-krasjen, og du våknet opp stanset. Hva ville du ha preffered enn Stoppet ut på 100 eller ved 20.

No comments:

Post a Comment