Saturday 25 November 2017

Eve Online Trading For Nybegynnere


Komme i gang i EVE Online Skolen du velger, vil bare avgjøre hvilket startsolarsystem du starter og hvilken Starter Corporation du vil være en del av. Det er absolutt ingen forskjeller mellom noen av dem. De vil gi karakteren din en permanent liste over stasjoner som er spredt over hele New Eden som tilhører den skolen, hvor du kan sette din Medical Clone uavhengig av et selskap du måtte ha blitt med og uavhengig av hvor du setter klonen din fra. Portrett og navn Etterpå må du designe utseendet på figuren og ta et portrett. Ditt utseende er avhengig av hvilken rase og blodlinje du valgte, men verktøyet gir deg også stor fleksibilitet. Bruk litt tid på å lage karakteren din og ta portretet ditt, men husk at 99 av tiden andre spillere bare vil se ditt portrett og ikke hele karaktermodellen din, og (med mindre du liker å tilbringe tid i Captains Quarters), vil det også du. Du kan endre dine tegnkledder og ta portrettene dine til enhver tid senere, men endring av tegnets fysiske utseende kan bare gjøres ved å betale for Character Remodeling med Aurum. Du velger deretter følgende for din karakter: Forfedre (har liten in-game effekt) Utdanning (kontrollerer hvilket NPC-selskap du starter i de er alle effektivt identiske) Navn. Velg ditt tegnnavn nøye, siden du aldri kan endre det senere. Ditt navn er en del av din identitet, og det vil påvirke hvordan dine corpmates tenker på deg. I EVE Online benytter de fleste bedrifter talekommunikasjon (for eksempel Mumble) under flåteoperasjoner, og bruker også sin taleserver tilgjengelig for uformell chat. Du må noen ganger identifisere deg selv med navnet ditt mens du bruker talekommandoer, og andre flåtefotografer bruker navnet ditt for å gi deg informasjon eller instruksjoner. Å ha et navn som er enkelt og lett uttalt, vil gjøre det enklere for alle. Velg navnet ditt nøye, spesielt ditt fornavn, da det ofte vil bli brukt som kallesignal under flåteoperasjoner. Hvis du velger et dumt navn for deg selv, bør du forberede deg på at noen ikke tar deg alvorlig. Du kan velge et for - og etternavn (selv om etternavnet er valgfritt). Tegnnavnene er unike, og spillet vil sjekke om ditt valgte navn er tilgjengelig før du lar deg fortsette. Starte spillet Når du først starter spillet som et nytt tegn, kan du gå gjennom opplæringen (også kalt Ny spilleropplevelse), en historiedrevet opplevelse som gir deg trinnvise instruksjoner til grunnleggende mekanikk for å spille EVE . Med mindre du allerede har spilt EVE, anbefales det sterkt at du følger opplæringen, da spillet har mange spesielle mekanikker som du kanskje ikke er vant til, selv om du har spilt andre dataspill. Karrierer Agenter Det neste trinnet i å lære å spille EVE (etter opplæringen) er å besøke karriereagenter og gjøre oppdragene de tilbyr til deg, som utvider hva du har lært i opplæringen og presenterer deg for noen av de viktigste PvE-aktivitetene i EVE Online. Agenter er ikke eksklusive, du kan gjøre så mange av agenterne som du vil. Det anbefales sterkt at du gjør så mange av dem som interesserer deg, da de ikke bare forklarer mange flere spillmekanikere, men gir også noen gode fordeler for nye spillere. Vær imidlertid oppmerksom på at de tilbyr liten trening i PvP (som utgjør en veldig betydelig del av spillet). I tillegg er EVE et sandkassespill, og mye av attraksjonen i spillet smirer din egen bane i motsetning til å følge en forhåndsinnstilt bane. Det er fem karriereagenter som tilbyr mellom 5 og 10 oppdrag i et bestemt område: Bransjevirksomhetsundersøkelse Militær avansert militær Hvis du har fulgt opplæringen, vil du ha fløyet til stasjonen som ligger nærmeste karriereagenter, alle fem agenter er alltid plassert i samme stasjon. Hvis du hoppet over opplæringen, kan du finne nærmeste karriereagenter (det finnes tre sett med agenter per fraksjon, men alle tilbyr samme oppdrag): Åpne Hjelp-menyen i spillet (F12. Eller klikk på ikonet i din NeoCom) Se etter avsnittet Career Advancement på Support-fanen. Klikk på knappen Vis karriereagenter. Dette åpner et annet vindu som vil presentere deg med de 5 nærmeste karriereagentene til din nåværende plassering. Nederst til høyre vil det være en knapp merket Angi destinasjon. Klikk på den for å plotte en rute for å følge for å komme til systemet og stasjonen der agenten er på. Du kan gjøre agenter i hvilken som helst rekkefølge du liker (selv om du gjør militæragenten før du gjør den avanserte militære). Søstrene av EVE Epic Arc: Blood-Stained Stars Etter at du har fullført oppdragene til karriereagentene, er EVE-galaksen din til å utforske. Ønsker du å kjøre noen flere historierelaterte oppdrag, kan du gjøre ei-søsters søster oppdragsbuk The Blood-Stained Stars. Den episke buen er en serie på 50 tilkoblede oppdrag som tar deg over highsec og avslører deg for litt av bakgrunnen og lore av spillet, spesielt om Rogue Drones og det hemmelige Samfunnet av bevisst tankegang. For å starte det, bør du gå til Arnon-systemet og snakke med søster Alitura på søstre av EVE Bureau. Mens du gjør den episke buen, bør du fokusere på å fortsette å trene dine kampkunnskaper. Du kan gjøre de fleste av de opprinnelige oppdragene i en Frigate. men du bør vurdere å oppgradere til en destroyer eller til og med en cruiser mot slutten. De fleste oppdragene vil være ganske enkle, men noen (spesielt mot slutten, som den beryktede Burning Down the Hive eller Our Man Dagan) har et rykte for å være veldig utfordrende for nye spillere. Hvis du finner deg selv sliter, ikke vær sjenert for å be om hjelp i E-UNI-chat-kanalen, så mange spillere fra EVE-universitetet vil gjerne hjelpe deg. Vær imidlertid forsiktig med å godta eller be om hjelp i den lokale chat-kanalen, da det er noen skruppelløse spillere som kan kapre ditt oppdragsmål, eller agn og ødelegge skipet ditt (se også: svindel i EVE Online). Læringsferdigheter I motsetning til mange andre MMOer, i EVE har du karakterutviklingen din (får nye evner, kan bruke flere moduler og skip, osv.) Gjennom treningsferdigheter, som er opplært i sanntid, selv når du er logget av. Derfor bør du alltid ha en ferdighet som trener aktivt. Du kan kjøre opp ferdigheter til å bli opplært etter hverandre, opp til maksimalt 24 timer i fremtiden (for Alpha-tegn) eller nesten uendelig (for Omega-tegn). Ferdigheter har fem nivåer (I til V), og mens fordelene ved hvert ekstra nivå skaleres lineært øker treningsperioden eksponentielt - så det er vanligvis ikke verdt treningskompetanse utover nivå IV i de første dagene dine. I stedet fokuserer på ferdighetene som enten forbedrer hva du gjør for øyeblikket, eller som låser opp nye skip eller moduler du vil prøve. Når du får en følelse av hva du liker å gjøre i EVE, kan du fokusere treningen i det aktuelle området. Ferdigheter er kumulative, og et tegn (forutsatt at de har en Omega klon) kan potensielt lære alle ferdigheter i spillet gitt nok tid, så ikke bekymre deg for mye om å trene feil ferdighet ved starten av spillet. Du starter spillet med en rekke ferdigheter som allerede er utdannet. For å trene ekstra ferdigheter må du først skaffe den aktuelle ferdighetsboken. Mens du vil motta noen ferdighetsbøker som belønninger fra karriereagenter. de andre må kjøpes på markedet, de fleste av de grunnleggende ferdighetsbøkene er rimelig billige. EVE Universitet gir enkelte ferdighetsbøker gratis til sine medlemmer. Du kan øke hastigheten på treningstiden din ved å installere implantater i karakteren din, spesielt de grunnleggende attributtforbedrende implantatene, som legger mellom 1 og 5 poeng til karaktertrekkene dine. Mens de bedre implantatene er ekstremt dyre, er 1 implantat rimelig selv for nye spillere. Medlemmer av EVE-universitetet kan også kjøpe 3 implantater med rabatt. Fitting av skipene dine i EVE kan utstyres med et bredt utvalg av moduler som gir skipet ekstra evner (f. eks. Våpen som gjør at du kan brenne på fiendtlige skip) eller forbedre sin statistikk (f. eks. Rustningsplater, noe som øker mengden skade du har skipet kan ta før eksplodering). Lære hvilke moduler som fungerer godt, hvilket skip (og i kombinasjon med hvilke andre moduler) er et potensielt veldig dypt tema, så du bør nærme seg det trinnvis. Grunnleggende retningslinjer for montering av hver av de fire fraksjonene, finner du på følgende sider: I tillegg er det en komplett liste over alle moduler og rigger, og hva de gjør. For å finne anbefalte beslag for et bestemt skip, se på skipsiden på wikien. EVE Universitetsmedlemmer kan også be om å få råd i EVE-universitetets PvP - og PvE-skipoppsettfora. Å bli med i et selskapsselskap er EVEs versjon av spillerorganisasjoner (vaguelt lik guilds eller klaner i andre spill, men med langt større mulighet for å påvirke spillet). EVE er i sitt hjerte et sosialt spill, og mens det er helt mulig å spille spillet selv, forteller de fleste langtidse EVE-spillere samfunnets følelse i sitt selskap som en av hovedattraksjonene i spillet. I tillegg kan et godt drevet selskap tilby mange tjenester til sine medlemmer, for eksempel gratis skip og moduler, oppdragsstøtte, råd, en følelse av banding sammen med andre for å oppnå felles mål, og selvfølgelig morsomme flåteoperasjoner. EVE University er et selskap dedikert til å lære nye spillere hvordan man spiller og nyter EVE. Vi tilbyr et bredt utvalg av tjenester (utover undervisning og et veldig hjelpsomt samfunn), for eksempel gratis håndbøker, subsidierte implantater, mentorer, campuser for å gi praktisk erfaring på et bredt spekter av steder og miljøer i EVE, for ikke å nevne den fantastiske wiki du er i gang med å lese. Vi gleder oss over applikasjoner fra alle nye spillere. Imidlertid er det andre selskaper (store eller små, uformelle eller formelle, plassert i alle hjørner av plass) i EVE som er veldig imøtekommende til nye spillere, og hver spiller bør se seg rundt for å se hva som passer best for deres interesser og temperament. Bedrifter annonserer i: Neste trinn EVE er et sandkassespill, som betyr at det er opp til hver spiller å finne det de liker å gjøre mest i spillet (i motsetning til noen andre MMOer, er det ikke en sentral historie å følge). På grunn av EVEs ferdighetssystem. det er vanligvis lett å begynne å gjøre en gitt aktivitet, men det tar en stund å mestre den til sitt beste. Derfor, som en ny spiller, er det ofte en god idé å dabble i noen forskjellige aktiviteter for å finne ut hva som passer deg best. Hvis du har funnet noe som ser tiltalende ut, kan du undersøke det (for eksempel ved å søke på denne wikien, delta i en klasse eller chatte med dine kolleger), begynne å lære riktig kompetanse og komme i gang. Hvis du synes det er hyggelig, fortsett å trene dine karakterkunnskaper mens du henter spillerkvaliteten din (den erfaringen du får å spille spillet - EVE er veldig komplisert, og det tar litt tid å lære inn og ut av en del av det). bli kjedelig, du kan alltid bytte opp treningskøen din og prøve noe annet. Mens du spiller spillet, vil du kanskje huske: Få hjelp EVE er et veldig komplekst (og noen ganger ikke-intuitivt) spill. Hvis du føler deg usikker eller tapt, ikke nøl med å be om hjelp EVE spiller samfunnet er svært vennlige og hjelpsomme mot nye spillere. Den enkleste måten å få direkte hjelp på er via chat-kanaler i spillet. Chat-kanaler Bli med i chat-kanaler. Det er (minst) tre chat-kanaler dedikert til å hjelpe nye spillere - du kan stille spørsmål her, og det er vanligvis andre erfarne spillere og spillmestere rundt for å hjelpe deg. Du kan finne disse (og andre) chat kanaler i faner på (som standard) nederst til venstre på skjermen. Nybegynnerhjelp (dedikert til å hjelpe de nyeste spillerne.) Engelsk hjelp (generell engelsk hjelpeklatt. Det er også hjelp til chat-kanaler på fransk, tysk, japansk og russisk.) EVE University (EVE Universitetets generelle hjelpekanal.) Du blir automatisk med på Rookie Hjelp kanal når du starter spillet først. Tillegg, du kan bli med på den engelske hjelpen eller EVE University chat-kanaler (som Rookie Help er ofte veldig opptatt, og tegn eldre enn 30 dager har ikke lenger tilgang til Rookie Help): Klikk på talebobleen under chat-kanalen. Du vil se en rekke mapper. Klikk på Hjelp og se etter kanaler som heter EVE University (E-UNI) andor English Help (Hjelp). Klikk på Bli med. Noen ting blir bare lettere forklart i en video enn gjennom tekst. EVE Online Flight Academy videoserie av CCP, som forklarer grunnleggende spill. Disse videoene er også tilgjengelige i spillet fra Hjelp-menyen (F12. Eller Ikonet på NeoCom), på fanen Opplæringsvideoer. EVE opplæringsvideo serie av Evocationz Adhera, som dekker den nye Ascension-opplæringen. karriereagenter, søstre av EVE episk bue. så vel som noen nyttige sideemner. Hvordan overleve EVE Online-videoserien av Seamus Donohue, som går fra karakterskaping til slutten av karriereagenter. med hjelpsom kommentar underveis. Dybere kunnskap Utover enkle spørsmål som kan besvares i en chat-kanal, er det en enorm mengde kunnskap om spillet som spilleren har dokumentert. EVE University wiki som du leser akkurat nå, er en av de mest omfattende ressursene for nyere spillere, men det er mange andre, ofte dedikert til en bestemt aktivitet i spillet. Bruk din favoritt internett søkemotor er vanligvis et godt utgangspunkt, men husk at EVE stadig utvikler seg, så sjekk om informasjonen du finner er gjeldende. I tillegg er det offisielle EVE-hjelpesenteret et godt sted å finne informasjon om abonnement, kontotjenester, samt grunnleggende spill. Beslektede lenker Alle sidene på denne wiki er rettet mot nye spillere. EVE University Class Library. inneholder registrerte klasser som dekker et bredt spekter av fag. ISK Guide. en industriell størrelse kunnskapsbase som dekker nesten alle aspekter av EVE. EVE karriere diagrammet. viser (nesten) alt du kan gjøre i EVE. Et tosiders EVE-svindelark av Korgan Nailo. The Alphas Guide to the Galaxy. et utmerket utgangspunkt for Alpha klon tegn. Det er noen ganske enkle feil som er alarmerende vanlig for nye spillere i EVE Online. Dette er min ta på de ti tingene de fleste spillere vil advare seg om, hvis de kan reise tilbake i tid. 10. Ikke gjør opplæringen stylemargin: 10px border collapse: collapse float: høyre bredde: 300px border1gt hreftentonhammernode66375 titlega srctentonhammerimageview66375 altEVE Online width300 styleborder: 0px solid bredde: 300px gt stylefont-stil: italicgtTil feil hver nybegynner risikerer å lage. Opplæringen lærer deg viktige ferdigheter. Det blir EVE Onlines berømte vertikale læringskurve i fordøyelige biter. Å ta notater er en god ide. Spesielt hvis du er interessert i det aktuelle området. KKP har brukt mye tid på å prøve å perfeksjonere sin opplæringsprosess for å gjøre det lettere for nye spillere, og bare en idiot ville ikke benytte seg av det. 9. Ikke benytte deg av gratis informasjon Internett har et vell av fritt tilgjengelig informasjon om EVE Online. Nesten alle fasetter av spillet er dekket i uhyggelig detalj, et sted der ute i internettland. Ten Ton Hammer er en stor ressurs for dette, selvfølgelig, men som med så mange andre aspekter av livet, vil et klokt valgt google-søk fortelle deg alt du trenger å vite om et problem du har. Hvis du blir stubbet, spørg Google. Svaret er der ute. 8. Nyt deg først, bekymre deg om ISK Second Når jeg først begynte å spille, brukte jeg en forferdelig masse tidutvinning med en Tormentor, som er en tenåringsfregat som ingen i sitt rette sinn ville kaste bort tiden sin med å bruke i mer enn en dag eller to. Jeg brukte den i en måned, og stolt, fordi jeg bare ikke visste noe bedre. I løpet av den tiden kunne jeg ha blitt med i et ekte selskap, lavpris PvP, eller ellers nyte meg selv. I stedet drev jeg fregatt-NPC og høstet bergarter. Kanskje alle de lidelsene bygde karakter, men jeg ville heller ha brukt den tiden til å klø seg rundt og faktisk gjøre ting, i stedet for å prøve å maksimere min ISK-inntekt. 7. Ikke gjør venner ASAP Poenget med å spille en MMO er at det er mange andre som spiller med deg. Du bør gjøre ditt beste for å få noen av dem til å være vennene dine. Ikke den typen venn hvor du nikker hodet ditt når du ser dem, heller ikke. Du vil ha vennene dine der du gjør de samme tingene i spillet og henger sammen på Ventrilo sammen, jevnlig. Det vil øke interessen din og engasjementet med EVE Online, og gjøre det mulig for deg å samle kollektive arbeidskraft for prosjekter som ellers ikke ville være mulig. Den beste måten å få venner på er å bli med i et selskap. De beste selskapene for nybegynnere er de som har bevist at de har trent nye spillere til å bli bedre på EVE Online. EVE University er høyt rost av meg selv og andre, og med rette. Vurder dem eller et selskap som dem, og bli fornavn med noen mennesker som synes å være din slags person. 6. Ikke prøver alt Det er mange interessante ting å gjøre i EVE Online, og du skylder det selv å prøve så mange aktiviteter som mulig. Dette betyr, ja, prøv gruvedrift. Ja, du bør nok prøve PvP, selv om jeg er forsiktig med at du skal gjøre det i godt selskap. Du bør prøve å utforske, handle, finne ut, og alt annet du kan tenke på. Det er et stort spill, og jo mer du prøver, jo mer generell kompetanse du vil ha, og jo større sjanse for at du finner noe som passer perfekt til ideen om moro. Det er som å spille russisk roulette, og hvert kammer inneholder et annet utvalg av å vinne. 5. Ikke stikker til en ferdighetsplan Noen områder av EVE krever mange ferdighetspoeng: flygende kapitalskip, oppfinner tech to skip. og så videre. Men det meste av EVE Online er ikke slik. Hvis du velger en ting, som å fly stealth bombere eller produsere tech to raketter. Du kan gjøre det også, så vel som hvem som helst, om bare noen få måneder. Finn ut nøyaktig hvilke ferdigheter du trenger, gjør en ferdighetsplan og ikke avvik fra det. Beklageligvis går dette i motsetning til feil 6, med å prøve nye ting som nødvendigvis involverer trening mange rare ferdigheter. Det er greit. Men hvis din ferdighetstangent tar mer enn noen få dager, bør du seriøst vurdere om det er verdt det. 4. Flying Hva du ikke kan betale for å tape Dette er en viktig en. Aldri har all din nettoverdi pakket inn i et enkelt skip. Hvis du unngår noe, er det fortapt. Det er ikke et spørsmål om du skal miste skipet, det er et spørsmål om når. Hvis det er stor risiko for å miste skipet ditt, så hadde det ikke vært verdt enda en femtedel av verdien. Du må kunne forsikre deg selv mot katastrofe. Dette gjelder spesielt i PvP. Hvis du bare har råd til et pimped-out skip, kan du ikke råd til det i det hele tatt. Du må kunne fly tre eller fire av et skip, til enhver tid, eller du risikerer å bli slettet. Ikke sett den på bordet hvis du ikke er villig til å gamble med den. 3. Tenk din tid er gratis Din tid brukt på å spille EVE Online er verdifull. Ikke kast bort det som utfører aktiviteter som gir mindre ISK, når det er andre muligheter for ISK å gjøre tilgjengelig. Jeg snakker spesielt om ting som minedeskorditt i høyt sikkerhetsrom, som er til EVE Online hva McDonalds skal spise ute. Ikke kast bort tiden din på mindre ISK-genererende aktiviteter, spesielt hvis de involverer mye av ditt personlige arbeid. Prøv å budsjettere mesteparten av tiden for å gjøre det du liker i EVE, og så lite som du kan på ISK generere til det som gjør det meste mulig. Alle har en obsessiv kompulsiv strek i noen grad. I praksis: Jeg vet at jeg flyr til stasjonen ti hopper bort for å få den 150.000 kr. Modulen virker som en god ide, men i løpet av tiden det tok å hente det, kunne du sannsynligvis ha tjent to ganger ved å drive et oppdrag eller ellers bruke din tid konstruktivt. Det er sannsynligvis bedre å bare ødelegge modulen. 2. Forutsatt at du ikke kan gjøre noe nytt i EVE Online, har en uheldig tendens til å undervurdere sin egen effektivitet. Dette er beklagelig, fordi det viktigste i EVE er at spillerne trener seg for å ha de riktige ferdighetene, med in-game skillpoints rating et fjernt sekund. Fest deg selv til det rette firmaet, lær alt du kan, og følg andre råd, og du kan gjøre like viktig et bidrag som en mye mer avansert spiller. Dette viser spesielt i svært aktive selskaper, hvor en motivert nybegynner er mye mer verdifull enn en uinteressert veteran. Denne maksimum gjelder også for industri, handel og PvP. I industrien er menneskelig arbeid ofte viktigere enn ferdighetsmåltall. I handel, spotting en mulighet og å ha en god ide om hvilke risikoer som er verdt å ta trumps ferdigheter, hver gang. I PvP kan en nybegynner i et taklingskip være like viktig som et pro med massevis av ildkraft (uten nybegynner kan målene unnslippe). Det er også situasjoner hvor ferdighetspoeng er irrelevante: Hvis skipet ditt befinner seg i en taktisk unfeasible situasjon, vil skillpoints arent gjøre en slikk av forskjell. 1. Ikke lesing Ten Ton Hammer Vi har guider på stort sett alt. Massevis av nybegynner-orientert informasjon. Gi det en gjennomgang, og hvis du ikke ser noe dekket som du er interessert i, var det generelt ganske rimelig å gjøre en veiledning på den. Noen favoritter: For å lese de nyeste guider, nyheter og funksjoner kan du besøke vår EVE Online Game Page. Del på Facebook Del på Google Del på Reddit Del på Twitter Sist oppdatert: 13. mars, 2016EVE Onlines Karriereveiledninger Etter å ha fullført opplæringen, får du muligheten til å fullføre en rekke karriereveiledninger. Agenter for disse opplæringene kan kontaktes når som helst via hjelpesiden på sidebjelken. De vil ta deg gjennom det grunnleggende av kamp, ​​gruvedrift. produksjon, salvaging og handel de viktigste rådene som alle kan gi deg, er å gjøre alle disse opplæringsprogrammene. De vil gi deg ferdigheter, isk og viktig informasjon. Du vil heller ikke ønske å kjøpe et nytt skip, men du kan bli fristet til. Selv om instinktet ditt skal oppgraderes, vil disse opplæringene gi deg flere nye skip, inntil og med destroyer og industriklassfartøy. Hvis du utøver tålmodighet, vil du finne deg selv ganske rikere på slutten. Ordren der du gjør veiledningene er ubetydelig, og gjerne hoppe om et oppdrag er for vanskelig. Ved slutten av disse opplæringsprogrammene bør du ha et par millioner isk. et stort antall ferdigheter og ferdighetsbøker og flere skip å velge mellom Flytte fremover i EVE Online Slutten på karriereveiledningene, som ikke tar deg mer enn en dag eller to for å fullføre, hvis det markerer slutten av de virkelig nødvendige nybegynneroppdragene . Det er flere oppdrag å gjøre for ulike fraksjoner: Å jobbe for Sisters of Eve kan være svært lønnsomt, eller du kan begynne å tjene lojalitetspoeng ved å gjøre oppdrag for en bestemt fraksjon. Du er også fri til å begynne gruvedrift, handel, produksjon eller piratkopiering, selv om det kan være litt tid før du er effektiv i noen av disse yrkene. Noen generelle tips for hva som skjer neste: Unngå low-sec og null-sec plass først. Dette er systemer som er merket 0,0-0,4. Du kan bli angrepet av andre spillere i PvP her, og de vil ikke tilgi bare fordi du er ny. Vent til du har et sterkere eller raskere (eller mer forbrukbart) skip og til du er klar over risikoen. Bli med i et selskap. Det er mange selskaper (som ligner på guilder) som vil være villige og til og med glade for å hjelpe nye spillere til å komme i gang og kan gi deg penger, ferdigheter, skip og assistanse. Det er også gjennom et selskap at du vil gjøre det meste av din langsiktige fremgang i EVE. Det er alt som er å starte i EVE Online. Selv om det har et rykte for å være vanskelig, er det meste av dette på grunn av verdens åpenhet - det er ingen bestemt vei å følge. Når du har lagrene dine, er det imidlertid en god del å gjøre. Forhåpentligvis har denne veiledningen hjulpet deg på vei til å bli den neste store kapteinen til industrien eller flåtekommandøren. Good luckTrade Hubs Trade Hubs er handelssentre i et område av rom, som vanligvis finnes i et solsystem med mange porte som fungerer som et hovedpassasenter. Mengder av varer som handles i handelsnavnssystemer, overstiger langt mer varer som handles i andre systemer i regionen, preget av høy tilgjengelighet av varer på ett sted. Volumet av varer øker kundene til systemet, tiltrekker seg flere selgere, økende volum og stabiliserende priser. I travle regioner som The Forge finner en stor del av handel sted på navet, for eksempel Jita. Enkelheten til en-stop-shopping er slik at kjøpere vanligvis er villige til å betale en liten premie bare for å få varene på navet i stedet for andre steder i regionen (dette kan vanligvis ses ved å undersøke salgsordrene til en vare). Men i lavbefolkningsregioner hvor navene ikke er så utviklede, kan det ikke være noen premier belastet på varer, og ofte må rekkevidden økes på kjøpsordrer for å nå flere selgere. Trade hubs er opprettet på bestemte steder av flere grunner, inkludert plassering (choke poeng, nærhet til oppdragsnav eller ulike regioner) og tilgjengelige fasiliteter (forskningsanlegg, produksjonslinjer osv.). Disse faktorene gjør at spillerne kan bruke bestemte stasjoner og systemer over andre, og når en stasjon er kjent som et handelsnav, er spillerne mer sannsynlig å bruke den, sementere sin status. Hvis din bedrift er i krig (som EVE-universitetet ofte er), vær forsiktig rundt handelshubber, da dine fiender ofte vil lurke der, i håp om å få deg til å hengive verdisaker uansett. Det anbefales på det sterkeste å skape en ut-corp hauling alt karakter for å unngå unødvendige tap. Major Trade Hubs Jita - The Forge - Caldari Space Befolkning: 33 551 1 Total markedsverdi: 119,4 billioner ISK Sted: Jita IV - Månen 4 - Caldari Navy Assembly Plant Jita er sentrum for handel i New Eden og er langt det største knutepunktet i spillet, ofte med over 1000 spillere i system med konsekvent trafikk inn og ut. Handel i Jita er ekstremt konkurransedyktig på grunn av det høye aktivitetsnivået. Dette resulterer ofte i relativt lave fortjenestemarginer, og er vanskeligere for spillere med lav ISK for å lykkes på grunn av at de rikere er i stand til å trekke av de lave marginene ved å handle i volum. Men spillerne som er nye til handel, vil kunne bytte mindre ordre raskere, og derfor lære hva de skal gjøre for ikke å gjøre før. Vær også oppmerksom på lave volumer, siden hvis du finner produkter med anstendig fortjenestemarginer (si over 20), flytter disse elementene mye tregere enn de med smalere marginer. Amarr - Domain - Amarr Space Befolkning: 7 856 1 Total markedsverdi: 693,3 milliarder kroner Sted: Amarr VIII (Oris) - Keiserfamilieakademiet Rens - Heimatar - Minmatar Space Befolkning: 7 856 1 Total markedsverdi: 137,9 milliarder kroner Sted: Rens VI - Månen 8 - Brutor Stamme Treasury Dodixie - Sinq Laison - Gallente Space Befolkning: 5.865 1 Total markedsverdi: 91,4 milliarder kroner. Sted: Dodixie IX - Moon 20 - Federation Navy Assembly Plant Hek - Metropolis - Minmatar Space Plassering: Hek VIII - Moon 12 - Boundless Creation Factory Hek er et veldig aktivt og rimelig billig handelshub. De fleste varer kan kjøpes her, og det er også et ganske godt sted å selge varer. Prisene er ganske konkurransedyktige og kan i noen tilfeller være lavere enn Jita. Selv om svindlere er mindre utbredt enn i Jita, er de fremdeles tilstede her, så det bør tas vare på alle forhold. Sekundære handelshubs Følgende handelshubber er konsekvent i topp ti i markedsverdi for ordrer EVE-brede: Oursulaert - Essence - Gallente Space Location: Oursulaert - Oursulaert III - Føderasjonstester for marinestasjon Tash-Murkon Prime - Tash-Murkon - Amarr Space Plassering: Tash-Murkon Prime II - Månen 1 - Kaalakiota Corporation Fabrikk Agil - Khanid - Amarr Space Plassering: Agil VI - Månen 2 - CONCORD Logistisk Support Empire Space Major trade hubs med fet skrift. andre notater i kursiv. Amarr Empire Sakht VI - Månen 7 - Genolusjon Biotechproduksjon 2 The Bleak Lands Tuomuta III - Ducia Foundry Mining Outpost 3 Esescama VIII - Månen 3 - Imperial Armaments Warehouse 4 Dresi I - Månen 18 - Keiser Familiebyrå 6 Ordion VII - Månen 16 - Amarr Navy Testing Facilities 7 Zinkon VII - Moon 1 - Caldari Business Tribunal Regnskap 8 Tash-Murkon Tash-Murkon Prime II - Månen 1 - Kaalakiota Corporation Fabrikk 9 Ammatar Mandat Berta VI - Månen 19 - Ammatar Consulate Bureau 10 Caldari State Black Rise Ichoriya V - Caldari Navy Logistic Support 11 Citadel Motsu VII - Månen 6 - Caldari Navy Logistikkstøtte 12 Nourvukaiken V - Statlig protektorat Logistisk støtte 14 Sobaseki VII - Caldari Navy Logistisk støtte 15 Grenser Jita - Forge Torrinos VI - Månen 16 - Hjemmeværnets logistikkstøtte 16 Grenser til EC-P8R - Pure BlindGallente Federation Oursulaert III - Føderasjonstesting 17 Arnon IX - Månen 3 - Sisters of EVE Bureau 18 Hjemmet til de blodfarget stjernene (søstre av EVE Epic Arc) Everyshore Halle VII - Moon 6 - Federal Intelligence Office Assembly Plant 19 Orvolle I - Federation Navy Assembly Plant 20 Stacmon V - Moon 9 - Federation Navy Assembly Plant 21 Nærmeste handelsnav til EVE Universitys hjem i Slays (1 hopp) og Low-Sec Campus-hovedkvarteret i Uphallant (2 hopp) Sinq Laison Dodixie IX - Mønne 20 - Samfunnsflåtefabrik 22 Boystin V - Måne 6 - Federal Intelligence Office Assembly Plant 23 Tidligere hovedkvarter for Project SolitudeVerge Vendor Clellinon VI - Måne 11 - Senter for avanserte studier Skole 24 Sortet V - Moon 1 - Federation Navy Assembly Plant 25 Apanake VIII - Månen 8 - Sisters of EVE Bureau 26 Khanid Kingdom Minmatar Republic Rens VI - Månen 8 - Brutor Stamme Treasury 28 Lustrevik VII - Månen 9 - Brutor Tribe Academy 29 Populære oppdragsnav Pator VII (Kulheim) - Reparasjonssamfunn for republikkens sikkerhetstjeneste 30 Metropolis Hek VIII - Månen 12 - Grenseløs skapelsesfabrikk 31 Molden Heath Teonusude III - Månen 1 - Republikkens flåteforsamling Plant 32 NPC Nullsec XX9-WV VII - Månen 3 - Salvation Angels Trading Post 33 G-0Q86 VII - Månen 1 - Guardian Angels Assembly Plant 34 1-SMEB V - 1-Sort gir oss de beste gaver 35 Great Wildlands E02-IK VIII - Moon 1 - Thukker Mix Factory 37 Outer Ring 4C-B7X VIII - Månen 1 - Ytre Ring Utgravninger Mining Outpost 38 4GQ-XQ IX - Månen 1 - True Creations Shipyard 39 LGK-VP V - Moon 3 - True Power Assembly Plant 40 TG - Z23 III - Månen 8 - True Power Logistic Support 41 PC9-AY III - Intaki Commerce Trading Post 42 Hovedkontor på Nullsec Campus VSIG-K VIII - Månen 1 - Intaki Syndicate Bureau 43 X-M2LR VI - Månen 8 - Intaki Commerce Warehouse 44 N5Y-4N VII - Månen 20 - Guristas Logistikkstøtte 45 Krevende Nullsec Det finnes store handelshubber i Nullsec, men nesten alle stasjoner eies av allianser og er begrenset til medlemmer av alliansen og deres allierte. Et bemerkelsesverdig unntak er Scalding Pass-regionen, som inneholder freeports 46 (alle har lov til å dokke det er ingen dokningsavgifter og alle tjenester kan brukes). Eieren av de fleste av disse stasjonene er The Gorgon Empire (-GE-) alliansen. Scalding Pass 4-CM8I VI - 4-C0EL0M8 4 LYFE 47 Et voksende handelsnav av alliansen Phoebe Freeport Republic (PFR) Referanser

No comments:

Post a Comment